مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 22:152020-04-02سياسي

فارس من| توزیع 150 هزار بسته غدای متبرک در کشور در طرح نسیم مهر رضوی


در مجموع 150 هزار بسته غذای متبرک در بیمارستان های ویژه درمان کرونا تمام مراکز استان ها و شهرستان های هر استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان خبرگزاری سوژه ای با عنوان به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشتند و خبرنگار ما این مسئله را از  مدیر بنیاد کرامت رضوی جویا شد.

محمدحسین استادآقا در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره این طرح گفت: این طرح توسط بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی در حال اجرا است که و همه 31 استان را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه این طرح از 15 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: در هر استان یک وعده غذای متبرک از طرف آستان قدس رضوی در بیمارستان های ویژه درمان بیماری کرونا به کادر درمان، خدمات بیمارستان و خود بیماران کرونایی اهدا می شود.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: در مجموع 150 هزار بسته غذای متبرک در بیمارستان های ویژه درمان بیماری کرونا تمام مراکز استان ها و شهرستان های هر استان توزیع می شود.

وی متذکر شد: همزمان 70 هزار بسته متبرک که شامل نبات، نمک،گلاب و حرز متبرک رضوی است برای کادر درمان این بیمارستان ها در حال توزیع است.

استادآقا با بیان اینکه علاوه بر این طرح 50 هزار بسته غدایی در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است، تصریح کرد: همچنین در سه استان کرمان، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توزیع 150 هزار بسته غدای متبرک در کشور در طرح نسیم مهر رضوی

فارس من| توزیع 150 هزار بسته غدای متبرک در کشور در طرح نسیم مهر رضوی